четверг, 27 сентября 2012 г.

Модуль 7. Рефлексія

При роботі над цим модулем я  більш детально розглянула методи оцінювання учнів. а саме те. що рішення про використання певної інформаційно-комунікативної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей. Кращими прикладами таких засобів роботи в учнівських проектах є:
• презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
• публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
• вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
• блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів

Комментариев нет:

Отправить комментарий